Miele SGSK3 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele SGSK3 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Victor 21-03-2022

Beste stofzuiger die ik ooit heb gekocht

Geschreven voor: Miele SGSK3 wit

Stang ligt goed in de hand, stabiel (valt niet snel om), Zuigt fantastisch en je kan de tv gewoon horen als iemand anders stofzuigt.

Pluspunten

• stil
  • lang snoer
  • stabiel
  • makkelijk hanteerbaar
  • HEPA filter

Minpunten

• prijs

Maria 15-02-2022

Top stofzuiger

Geschreven voor: Miele SGSK3 wit

Deze stofzuiger maakt weinig kabaal, glijdt als een slee op ijs achter je aan en stofzuigt heel goed.
Makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Glijdt met gemak achter je aan
  • Makkelijk regelbare zuigkracht
  • Weinig geluid

lavendel 20-05-2021

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Miele SGSK3 wit

Prima stofzuiger, heel stil goede zuigkracht. Klein nadeel, voet is heel fijn maar na half jaar draaiden de wieltjes niet meer (waarschijnlijk omdat er vuil tussen zat). De wieltjes van deze voet kunnen er niet af ( kon bij mijn vorige miele stofzuiger wel) maar na een mail aan Miele direct een vevangende voet toegestuurd gekregen, het model met verwijderbaar wiel. Super service!!

Pluspunten

• heel stil
  • lange buis
  • lang snoer
  • rijdt goed

Minpunten

• wieltjes van de voet kunnen er niet af
  • wat zwaardere stofzuiger

Ron 16-01-2020

Veel te “weinig geluid “

Geschreven voor: Miele SGSK3 wit

Wij zij heel blij met deze stille stofzuiger, wat een verschil met de vorige. Lekker lang snoer de hele beneden verdieping in een keer te doen.

Pluspunten

• Stil
  • Lang snoer

Minpunten

• Je denk af en toe doet hij het wel goed

Geert 11-12-2019

Stille stofzuiger

Geschreven voor: Miele SGSK3 wit

Deze stofzuiger is stil en krachtig. Glijdt super over gladde vloeren. Met vloerbedekking is dit een heel ander verhaal. Dan gaat hij veel te stroef en kun je niet anders dan hem op een lage stand te zetten en dan nog is het lastig. Kleine draaicirkel van de stofzuiger dankzij voor- en achter zwenkwieltjes. Lange slang en lange buis. De buis schuift lastig in en uit elkaar. Tenzij je de andere uitvoering van de buis hebt die werkt super.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Goede draaicirkel
  • Lange stofzuigerslang en buis

Minpunten

• Moeilijk op vloerbedekking
  • Buis schuift lastig

Ron 28-09-2019

Ik ben heel tevreden

Geschreven voor: Miele SGSK3 wit

Onze vorige miele 25 jaar oud, was stuk en we wilde een nieuwe gaan kopen. We liepen in de winkel . En toen dachten wij “ het word weer een miele”
Toen vertelde de verkoper: deze maakt zo weinig geluid dat je gewoon lekker naar de radio kunt blijven luisteren. En echt dat kan zo weinig geluid . Lekker lang snoer. Kort om wij zijn ZEER tevreden .

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Lang snoer
  • Degelijk
  • Hij rijd soepel

Minpunten

• Nog niets ontdekt

Willem 08-12-2018

Stille goede zuiger met lang snoer

Geschreven voor: Miele SGSK3 wit

Voldoet aan verwachting. Is echt veel stiller dan anderen. Wieltjes rijden zeer licht over parket, maar niet over eigen snoer. Voor parket beveel ik niet de algemene zuigmong aan

Pluspunten

• Lang snoer
  • Stil
  • Opbergvak hulpstukken

Minpunten

• Wieltjes rijden niet over eigen snoer
  • Dure extra parket zuigmond

Aafke 18-11-2018

Prima stofzuiger met 1 minpunt

Geschreven voor: Miele SGSK3 wit

Tevreden met de stofzuiger alleen het snoer is ontzettend vervelend. Het zit constant vast onder de wieltjes. Ze hadden hier aan moeten denken.

Helga 17-07-2018

Stil

Geschreven voor: Miele SGSK3 wit

Stofzuiger is zeer stil. Laatste keer in een winkel een AEG stofzuiger laten aansmeren. Wat een waardeloos ding. Op basis van goede ervaring uit verleden dus weer een Miele stofzuiger aangeschaft. Wat een genot. Degelijke materialen en koppelingen. Praktisch in gebruik. Groot bereik.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Groot bereik
  • Degelijke materialen
  • Degelijke koppelingen
  • Goede zuigkracht op harde vloer

Minpunten

• Zuigkracht op vloerkleed

visser7884 17-02-2018

Veel stiller!

Geschreven voor: Miele SGSK3 wit

Deze stofzuiger gekocht, omdat de oude (miele black pearl) 80 db is en mij veel te luid tegenwoordig. Toen ik deze aanzette, was ik ontzettend blij verrast over hoe veel minder geluid deze maakt. En nog veel minder met de extra stille stand. Heel fijn! En hij zuigt nog beter schoon ook (betere reinigingsklasses). Alleen op tapijt/kleedjes moet ik de stand van de stofzuiger zelf ook echt veranderen naar tapijt. Dat kon voorheen op dezelfde stand, maar dan alleen met de borstelharen van de stofzuigermond ingetrokken. Verder heeft hij weer alle fijne dingen van Miele: de stootrand, gemakkelijk veranderen van de stofzuigermond van hard naar tapijt, fijn handvat, verstelbare hoogte van de steel, fijne accessoires. Hij lijkt ook beter achter je aan mee te komen.

Pluspunten

• stil
  • stootrand
  • fijne steel/handvat, uitschuifbaar
  • hopelijk duurzaam
  • extra stille stand

Minpunten

• stand veranderen is knop drukken ipv draaien
  • stofzakken en filters zijn weggooi